Honey Coconut




Nu. Äntligen. Jag flyttade över bilderna från systemkameran för någon vecka sen till mammas dator, eftersom dom behövde bilder på logen. (Ointressant historia). Och nu är jag trött, och less och slut och har absolut inget vett att gå och lägga mig utan sitter här och ugglar istället. (Jag gillar ju ugglor så whay not liksom?).

Och att jag gillar birdies ser vi väl på bilden också. Det svarta till höger är en ljushållare som jag köpt på Åhlens, det är en fågel. Sen ser vi uggellycktan där bak, lagerhaus, också parfymen. Som jag förövrigt köpte enbart för att den var fin. Och jag antog att den luktade gott. Jag menar Honung, cocos och vanilj kan aaaaaldrig slå fel. Annat än i plånboken, det var dyra droppar.

Bilden är förövrigt en av dom första bilderna jag tog med kameran, för att testa den.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0