Hade kanske funkat hemma.

Jag känner lite såhär... att jag vill skriva. Men jag har inget att skriva om direkt. Det har inte hänt så mycket nytt i mitt liv som jag känner är värt att skriva om. Jag har inte haft någon fantastisk upplevelse, någon dålig upplevelse. Annat än att vissa jävlar inte borde få köra bil, men det är ju ingenting man behöver gnata på om i inlägg efter inlägg.

Mina skavsår blir inte bättre. Det svider som fan och jag har lust att gå utan byxor hela dagen. Men det kan jag inte. Och inte tar jag en vilodag heller, jag har gett mig fan på att jag ska ligga bra till i den här förbaskade aktivitetstävlingen.

Så idag cyklade jag och min kära mor 1,4 mil. Jag tror att mina ben snart kommer ansöka om skiljsmässa, men det är väl någon man får hantera när man väl hamnar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0