Hur det nu ser ut när dom varit framme... ?

Jag tror min kropp hämnas för att jag varit så brutal med den dom senaste 10 dagarna. I genomsnitt har jag väl, ungefär, gått eller cyklat 63 minuter per dag. Uppför. Nerför. I motvind. Medvind. Jag har sovit lite till förmån för att motionera, och se på teve. Går inte missa dom bra serierna. Ikväll är det Grey's. Och innan dess ska jag ha ätit och motionerat. Fyyyy fan.

Jag känner enorm press på mig också, för att jag har seglat från plats 13 till plats 20. Och jag siktar ju på topp 10 iallafall. (Höll på bli topp 100 där, det hade ju varit ett oerhört misslyckande om man inte ens platsade på den). Och det känns så avlägset just nu, men det är ju bara dag nummer 10.

Och mina ben. Dom gör så ont.

Mina ögon. Dom gör så ont.

Jag hade fiskstängning igår. 21.3045. Också började jag 6.00 imorse. Pigg chey 22. Mhhm. 

Och lägenheten ser ut som att den har blivit bombad av sju heroinmissbrukande dvärgar i Jas gripen-flyg. Eller nåt. Men jag är ju ledig imorgon, så då blir det tvätt, städ och motion. Inget annat. Jo. Sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0