Men inga skavsår på fötterna. Än.

Jag lyckades med mobilen till slut. Ifall nån undrade. Jävla lång tid tog det och jag vet inte ens vad jag gjorde. Fipplade lite här, fipplade lite där. Huvudsaken är ju att det funkar. Aight.

Har tagit det här med aktivitetsutmaningen på allra största allvar i veckan. Första veckan vi kör det. Kan ha gått ut för hårt, eventuellt. Man vet aldrig. Jag har ont som fan i benen, går som en gammal tant. Idag på jobbet kändes det som att mina knän höll på låsa sig i ett visst läge.

Och, dessutom, så har jag skavsår på insidan av låren. För att det var hål i mina byxor.
Men, jag ligger på 250%. Alltså lite över dubbla av vad man "måste" göra på en dag. Topp 20. Tjoho!

Nu ska jag gå och dö i min säng här hos mamma, för jag är så jävla trött. Har varit trött och gäspat sedan 13 ungefär, så jag tycker jag hållit ut ganska länge ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0