För ingen annan går väl och lägger sig halv tio en vardag?

Förövrigt så gick det där med att inte gå på icabutiken ganska dåligt. Jag upptäckte nämligen att jag inte hade citronsyra hemma, än om jag trodde att jag hade det. Men det kommer man inte långt på. Så jag blev tvungen att ta brum brum bilen till Icabutiken och handla likas ändå, så att jag handlade övriga diverse artiklar. 70 kronor. Huvva. Men mina chutneys såg och eller luktade inte så kardemumma. Jag tror bara att marmeladen blir uppäten, men det vet man ju aldrig.

Nu är det gjort iallafall och jag har inga plommon kvar. Vi får väl se om det blev något av det andra. Den sista är klar om en vecka. (Den ska lagras, den fisförnämda saken). Och jag har skapat mer disk. Det var väl roligt.

Nu ska vi gå och sova. Pensionärsstyle liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0