I hate to be sjuuuk

Jag är så himla uttråkad. Det går bara bajs på teve, än så länge. Sju blir det awkward i 30 minuter (20 om man räknar bort den 10 minuter långa reklam i mitten, jävla MTV). Sen blir det 30 minuter uppehåll innan det bli Bones och NCIS.

Jag rosslar idag. Andas in, rossel rossel rossel. Andas ut, rossel rossel rossel. Jag har druckit mjölk med eukalyptus. C-vitamin, antioxidant, ABCDE-vitamin. Har ätit glass, fisk. Jag tänker fan i mig bli frisk nu. Blir kanske te med honung sen.

Ser till och med på reprisen av Heart of Dixie. Även fast jag såg, iallafall delar av, programmet tidigare i veckan. Phuphuphup. Kanske ska försöka mig på middag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0